Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 11 september 2017

Mijn eerste kerstkaart voor dit jaar!

Dag mensen daar ben ik weer!
 
Ik probeer nu met enige regelmaat wat te posten op mijn blog. Ik hoop dat ik er tijd voor heb om het vol te houden.
 
Vandaag een kaartje voor de kerst. Mijn eerste kaartje voor dit jaar.
De stempel die ik gebruikt heb had ik vorig jaar al voorbij zien komen in verschillende YouTube filmpjes. Toen vond ik hem gelijk al erg mooi en wilde ik hem eigenlijk wel graag ook hebben. Daar is toch nog ruim een half jaar overheen gegaan, voordat ik hem heb aangeschaft.
 
Hier is hij dan mijn eerste kaartje voor kerst 2017
 
De stempel die ik hier gebruikt heb is van Art Impressions Rubber stamps, Nativity. Deze stempel word ook wel tryfold genoemd. Je kan hiermee je eigen in drieën gevouwen kaart maken.
Het Kaart model dat ik hier gebruikt heb is van Dutch Doobadoo. en wel het card art model Tent. Van dit model heb ik alleen de achterkant gebruikt en deze 3 keer tegen elkaar op wit cardstock getekend. Zo heb je een drieluik gekregen.
 
De stempel heb ik gestempeld op Water Art papier van Kippers hobby met Versafine stempel inkt. Hij is ingekleurd met de zigmarkers.
Daarna heb ik het plaatje uitgestanst met ene kerstbal stans van Marianne design. Het oogje waar je hem mee ophangt in de boom heb ik uit goudspiegelpapier gestanst. De dennentak is ook van Marianne Design.
 
Hieronder nog een aantal foto's van de kaart;
 

 
 
 Zo de eerste kerstkaart voor kerst 2017 is dus een feit, nu door, maar dat komt wel goed.
 
Leuk dat jullie weer hebben mee gekeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten