Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

dinsdag 18 oktober 2016

Varen varen....

Dag allemaal,
 
Vandaag een kaartje wat ik al eerder gemaakt heb.

 De stempels is van Aurelie het plaatje is ingekleurd met de Prismacolor Premier potloden en uitgesneden met de rectanglestans van Spellbinders.

 De achtergrond is gemaakt met de distress inkt en een embossingfolder van de Cuttlebug. Deze mal heb ik voor het embossen eerst bewerkt met Versamarkinkt. Daarna met Clearpoeder af gewerkt. Hierdoor blijft het papier wit onder het patroon, waar door je een leuk effect kunt creëren.

Bij deze kaart heb ik verschillende stansmallen gebruikt. Beide mallen zijn van Marianne Design. De mallen heb ik uit blauw perkamentpapier gestanst.

Ik denk dat je dit kaartje zowel voor een verjaardag als een condoleance kan gebruiken.

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten