Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

maandag 24 oktober 2016

Besneeuwde dorpsweg

Hallo allemaal,

Vandaag een nieuw kaartje. Bij deze stempel heb ik de no-line stempel techniek gebruikt. Hierbij stempel je met een lichte inkt, waardoor je na het kleuren je stempellijn niet meer ziet, dit geeft een mooi effect.


De stempel die ik hier gebruikt heb is er een van de set at Christmas Time van Papermania.

Deze set vind ik prachtig, maar heb hem ondertussen toch al ene poosje in huis zonder gebruikt te hebben, vandaag dus het eerste kaartje ermee. De tekststempel is van het Scrapbook Atelier

De stempel heb ik gestempeld met Distress Antique linen, op Aquarelpapier van Waterart. Voor het inkleuren van de stempel heb ik mijn ZIG Clean Color markers gebruikt. De sneeuwvlokjes heb ik met de Starry Colors gespetterd. De randen heb ik met goud embossingpoeder bewerkt. Het formaat van deze kaart is 10 x 15 cm.

 Als er vragen zijn, stel ze gerust!


Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten