Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

zondag 12 juni 2016

Trappelzak gebreid met kabelsteek

Hallo allemaal,

Mijn andere schoonzusje is vorige week bevallen van een gezonde zoon, en die wilde graag een trappelzak, dus die hebben we gemaakt.

Hierbij een trappelzak met een gebreide kabelsteek. Gevoerd met fleece.
Deze had ik ook al een keer voor een vriendin gemaakt, daarbij had ik de trappelzak zo gemaakt, dat je hem kon sluiten met een striksluiting. Mijn schoonzusje wilde dat niet. Zij wilde graag met houten knopen. Dus hebben we dat gedaan. Een soort houtje touwtje sluiting.

Ik hoop dat ze hem veel mag gebruiken.

Hartelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten