Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

donderdag 21 april 2016

Stempelkaart met de Prismacolor Premier


Hallo allemaal,


If friends were flowers i'd pick you!
Ik vond het wel een pakkende tekst bij dit kaartje. 
De tekst is van CCDesign.

Dit kaartje is in elkaar gezet met kleine stempeltjes van de Action. Dit zijn clearstempels met een passende stans er in voor weinig.
Door bij deze stempels een masker te gebruiken, kan je een mooie compositie creëren. En krijg je uiteindelijke een mooie bloemen kaart. Met alleen maar bovenstaande set,


Deze bloemen  heb ik ingekleurd met mijn Prismacolor Premier potloden en reukloze terpentine.
Het blijft fijn om te doen, dat inkleuren. Heerlijk ontspannend werken.

Het is een dubbele A6 kaart geworden. Clean and Simple.

Bedankt weer voor het lezen van mijn blog.

Hartelijke groet,

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan Tineke! Ga zeker een keer kijken voor die stempels. Ik had ze nog niet gezien bij de Action.

    BeantwoordenVerwijderen