Van harte welkom op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.
Misschien wil je mij ook wel volgen. Zo ben je gelijk op de hoogte van mijn nieuwe blogberichtjes.

X Tineke

donderdag 28 april 2016

Project baby dekentje: Het vervolg..

Hallo allemaal,

Herinneren jullie deze foto nog?

Het was een begin van een nieuw project.
naar het patroon van facebookgroep; Mix 'n Match Crochet Along 2016.
Het patroon kun je, op de facebookgroep, onder bestanden vinden.

Onder tussen ben ik verder aan het haken met dit project. Ik loop wel een paar weken achter, maar dan kan je wel lekker door haken, wat ik wel fijn vind.


Ik zit nu op een lengte van 56 cm.  Ik moet dus nog even door haken. En over 7 weken wordt de eigenaar van dit dekentje al geboren, dus mag ik wel doorwerken.

Het patroon vind ik weer erg leuk.

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Hartelijke groet,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten